.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جعل مدرک جبهه و دکترا توسط یک مدیر


سایت آینده نوشت : وی از این راه توانسته معافیت سربازی بگیرد و در رشته پزشکی قبول شود. البته مسئله مذکور توسط برخی نمایندگان مجلس هفتم پیگیری می شد و این مسئول درصدد انصراف آنها بود.

در حال حاضر نهاد نظامی که به این مدیر معافیت داده از وی به خاطر ارتکاب به جعل مدرک شکایت کرده است و با محرز شدن این مسئله وی نه تنها باید سربازی برود بلکه مدرک تحصیلی اش را نیز از دست می دهد.

پرونده این مدیر دولتی در کمیسیون اصل ۹۰ مراحل پایانی خود را می گذراند و نمایندگان پیگیری کننده از وی خواسته اند تا از مسئولیت خود استعفا دهد چون با رو شدن واقعیت ممکن است به سرنوشت کردان دچار و با شرایط بد اعتباری در جامعه مواجه شود

لازم به ذکر است این مدیر جوان در عرض مدت اندکی که از تصدی سمت جدیدش می گذرد تمام مسئولین واحد های خارج از کشور خود را عوض کرده است.

بسیاری از دلسوزان به او توصیه کرده اند بهتر است خود از مسئولیتش کنار رفته و اجازه بدهد مراحل قانونی درباره وی به آرامی و بدون جنجال خبری پیگیری شود اما گویا این مدیر جوان چندان به کنار رفتن از سمتهای خود رقبتی نشان نمی دهد.

گفتنی است در اتهام نسبت داده شده به این فرد در منابع غیررسمی آمده است:فرد مذکور که متولد 1352 وعضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران واز اعضای ارشد ستادانتخاباتی دکتراحمدی نژاد بوده است باسهمیه رزمندگان ناشی از مدرک برادرش وارد دانشگاه علوم پزشکی شده که پس از کشف موضوع از دانشگاه اخراج شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ح.ا 4 آبان 1389
این که چیزی نیست یخورده بیشترتحقیق کنید به برکت این دولت از این موارد ونمونه های مشابه کم یافت نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
نا شناس 4 آبان 1389
اگر به رئيس جمهور وصل است كسي توان برخورد با او را ندارد. اجراي عدالت براي ضعفا است. پرونده رحيمي معاون رئيس جمهور چه شد؟
بهمن ابادي 5 آبان 1389
سلام
اكثر مديران همين طور هستند نامبرده نگران نباشد و به خدمتگزاري خود به ميهن اسلامي ادامه دهد و........
نا شناس 6 آبان 1389
چیز عجیبی نیست. از این مدیران کم نداریم که این روزگار ماست!! اگر هم مچش را بگیرند به فرموده آقای رئیس جمهور : "این کاغذ پاره ها که ارزشی ندارد"... . درست می شود ان شاء الله، یا با رانت و حقوق و مزایا و تطمیع پیگیری کنندگان ابقا می شوید یا در جای دیگری مشغول می شوید. البته به وفور می توان در کارنامه دولت های نهم و دهم این موارد را مشاهده کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.